top of page

Kızlar futbol oynamaz diyordu,

Mizgin Onuk

Malatya’da yaşayan Hamza Onuk, kızının okumasına değil, futbol oynamasına karşı çıktı. Oysa kızı Malatya’da yaşayan Hamza Onuk, kızının okumasına değil, futbol oynamasına karşı çıktı. Oysa kızı Mizgin Onuk, futbolda üstün yeteneğe sahip. Malatya Kadın Futbol Takımı kaptanı Mizgin Onuk, “Futbolu hep benden gizli oynadı. ‘Top oynamasın başka ne yaparsa yapsın’ diyordum. Bir kız futbol oynar mı? Bir noktada durdum, baktım kızım istiyor, çok da başarılı, ‘Tamam’ dedim; nasıl isterse öyle olsun.”, futbolda üstün yeteneğe sahip. Malatya Kadın Futbol Takımı kaptanı Mizgin Onuk, “Futbolu hep benden gizli oynadı. ‘Top oynamasın başka ne yaparsa yapsın’ diyordum. Bir kız futbol oynar mı? Bir noktada durdum, baktım kızım istiyor, çok da başarılı, ‘Tamam’ dedim; nasıl isterse öyle olsun.”

1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page